عطر نفس هایت..

همین که در میان عطر نفس هایت دستانت مال من باشد کافیست...

عطر نفس هایت..

همین که در میان عطر نفس هایت دستانت مال من باشد کافیست...

چترها را باید بست...



چشمها را باید شست

جور دیگر باید دید


چترها را باید بست
زیر باران باید رفت


فکر را خاطره را زیر باران باید برد‌
با همه مردم شهر زیر باران باید رفت


دوست را زیر باران باید دید‌
عشق را زیر باران باید جست


هر کجا هستم٬باشم‌
آسمان مال من است


پنجره٬‌فکر٬‌هوا‌٬عشق‌
زمین مال من است


چشمها را باید شست
جور دیگر باید دید


چترها را باید بست
زیر باران باید رفت

نظرات 2 + ارسال نظر
Mohamad 3 بهمن 1394 ساعت 15:25 http://alamtu94.blogfa.com

عشق آن نیست که با هم در زیر باران خیس شوید
عشق آن است که تو چتر شوی و او هرگز نفهمد که چرا خیس نشده است

کسی که برایت آرامش بیاورد،
مستحق ستایش است....
انسان ها را
در زیستن بشناس...
نه در گفتن...
در گفتار همه آراسته اند ... !
کوروش میگوید:
"بودن با کسى که دوستش ندارى ،
و نبودن با کسى که دوستش دارى، همه اش رنج است،
پس اگر همچون خود نیافتى مثل خدا تنها باش ...
و اگر یافتى،
آنرا چنان حافظ باش
که گویا جزﻳﻲ از
" وجود توست ... "

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.