عطر نفس هایت..

همین که در میان عطر نفس هایت دستانت مال من باشد کافیست...

عطر نفس هایت..

همین که در میان عطر نفس هایت دستانت مال من باشد کافیست...

عشق یعنی ...

می توان عاشق بود

به همین آسانی ..
من خودم
چندسالی ست که عاشق هستم
عاشق برگ درخت
عاشق بوی طربناک چمن
عاشق رقص شقایق درباد
عاشق گندم شاد!
آری
میتوان عاشق بود
مردم شهر ولی میگویند
عشق یعنی رخ زیبای نگار!
عشق یعنی خلوتی با یک یار!
یابقول خواجه، عشق یعنی لحظه ی بوس و کنار!
من نمیدانم چیست
اینکه این مردم گویند..
من نه یاری نه نگاری نه کناری دارم…
عشق را اما من،
باتمام دل خود میفهمم!

عشق یعنی رنگ زیبای انار..

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد 27 مرداد 1394 ساعت 10:54

سلام
الان سه روز ه هر چی تلاش میکنم نمیتونم براتون کامنتی بذارم

صبا سادات 27 مرداد 1394 ساعت 08:27 http://zsaba1.blogfa.com

سلام و صبح بخیر بر شما دوست گرامی ،بسیار زیبا ، ممنون تشکر از متن دل انگیزتان ، تمام عشق و محبت یعنی خدا ، تشکر از حضور سبزتان

کسـی بـه جـز خـودم مسـئول سـقوطم نیـست ...
بزرگتـرین دشمـنی کـه باعـث بـه وجـود آمدن سرنوشـتی غـم انگـیز و اندوهـبار برایـم شـده .. تنهـا خـودم هسـتم .....

" ناپلئـــون بنـــاپارت "

دلسوختگان 26 مرداد 1394 ساعت 20:36

تا که نشود دل عاشق . . .
نکند شیدایی بر هر عاشق . . .
که عشق راه و رسم زندگی ست . . .
شرط اول برای هر دلدادگی ست . . .

سلام مهربانوی مهربان . . .
بسیار بجا و دلنشین هست این پست . . .
سپاس و درودهای بی پایان . . .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.