عطر نفس هایت..

همین که در میان عطر نفس هایت دستانت مال من باشد کافیست...

عطر نفس هایت..

همین که در میان عطر نفس هایت دستانت مال من باشد کافیست...

دیگر خاطره ها کفاف تنهایی هایم را نمی دهند بیا...


تو را دوست می دارم

نمی خواهم تو را با هیچ خاطره ای از گذشته

و با خاطره ی قطارهای درگذر قیاس کنم

تو آخرین قطاری که ره می سپارد

شب و روز در رگ های دستانم

تو آخرین قطاری

من آخرین ایستگاه

 

تو را دوست دارم

نمی خواهم تو را با آب... یا باد

با تقویم میلادی یا هجری

با آمد و شد موج دریا

با لحظه های کسوف و خسوف قیاس کنم

بگذار فال بینان

یا خطوط قهوه در ته فنجان

هر چه می خواهند بگویند

چشمان تو تنها پیش گویی است

برای پاسداری از نغمه و شادی در جهان


...


دوست دارمش ...
مثل دانه ای که نور را
مثل مزرعی که باد را
مثل زورقی که موج را
یا پرنده ای که اوج را
دوست دارمش ...

نظرات 7 + ارسال نظر
دندون 9 شهریور 1394 ساعت 09:20 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

اصولا گذشته رو من یکی نمیتونم فراموش کنم... چطوری خانووم...

درک کردن .. همان آسیب دیدن است ..!
از آن جا که " حقیقت " بسیار بی رحم است .. هرچه بیشتر بدانی .. بیشتر آسیب خواهی دید ..!؟

"کارلوس فوئنتس"

صباسادات 6 شهریور 1394 ساعت 10:48 http://zsaba1.blogfa.com

هوایِ هم رو داشته باشیم ..
حتما بهـــــــــــتر میشه ...
شاید یه روز دیگه وقت نباشه ...
شاید ما نباشیم
شاید اون نباشه...
و دیدنش آرزومون بشه‌...
وقت کمه.

زندگی کوتاست !!!
سلام دوست گرامی ، شما رو به پست امروزم دعوت می کنم ، موفق باشید یا عبلی ، التماس دعا

نیمی از مردم جهان ...
افرادی هستند که چیزهایی برای گفتن دارند ...
ولی قادر به بیان آن نیستند ..!
و نیم دیگر ...
افرادی هستند که چیزی برای گفتن ندارند ...
اما همیشه در حال حرف زدن هستند ..!؟

"رابرت لی فراست"

دلسوختگان 5 شهریور 1394 ساعت 14:38

خاطرات خیلی عجیب هستند ...
گاهی اوقات می خندیم به روزهایی که گریه می کردیم ...
و گاهی گریه می کنیم به یاد روزهایی که می خندیدیم ..!

"هاروکی موراکامی"

صباسادات 5 شهریور 1394 ساعت 09:41 http://zsaba1.blogfa.com

تولد امام رضا (ع) مبارک...

. ,:。*☆∴。 ☆*。
。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。
☆゚ ゚☆゚ ゚☆
★* *★
゚☆。 。☆゚
★。 。★
∵☆。 。☆∵
゚*★。。★*゚
*☆.
#دلــــــــــتون [گل] #شـــــــــــــاد
●/
/▌
/ \ 。*☆∴。 。∴☆*。
。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。
☆゚ ゚☆゚ ゚☆
★* *★.
゚☆。 。☆゚
★。 。★
∵☆。 。☆∵
゚*★。。★*゚
*☆
....[گل]. [گل]
`·.·´
●/ [گل]
/▌
/ \
。*☆∴。 。∴☆*。
。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。
☆゚ ゚☆゚ ゚☆ *★. [گل]
゚ 。☆゚
★。 。★
∵☆。 。☆∵
゚*★。。★*゚
*☆
....[گل]
`·.·´ [گل][گل]
●/
/▌
/ \
。*☆∴。 。∴☆*。
。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。
☆゚ ゚☆゚ ゚☆ * ★. [گل]
゚☆。 。☆゚
★。 。★
∵☆。 。☆∵
゚*★。。★*゚
*☆
...[گل].
`·.·´
●/ [گل][گل][گل]
/▌
/ \
。*☆∴。 。∴☆*。
。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。
☆゚ ゚☆゚ ゚☆ [گل] ★ [گل]
゚☆。 。☆゚
★。 。★
∵☆。 。☆∵
゚*★。。★*゚
*☆
...[گل].
`·.·´
●/
/▌.
/ \
: 。*☆∴。 。∴☆*。
。[گل]*゚゚*[گل]∵[گل]*゚゚[گل]。
☆゚ ゚☆゚ ゚☆
[گل]* * ‌‌‌ [گل] [گل]
゚☆。 。☆゚
[گل]。 。[گل]
∵☆。 [گل]
゚*[گل][گل]
[گل]. ‌‌[گل] ♥️ ‌‌‌‌
[گل]. [گل] ♥️
عیدتوووون مبارک






[گل] سلام دوست گرامی بسیار زیبا و پر محتوا بود ، تشکر ، ولادت با سعادت شمس الشموس انیس النفوس ثامن الحجج شاه خراسان ولی نعمت ایرانیان علی بن موسی الرضا. علیه السلام تبریک و تهنیت ، جاتون خالی دیروز حرم بودیم ، دعا کردم همه رو

سحر 4 شهریور 1394 ساعت 18:19 http://vasav.mihanblog.com/

ولادت امام خوبی ها، امام رضا(ع) رو بهتون تبریک میگم.با آرروزی بهترینها
965168

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.