عطر نفس هایت..

همین که در میان عطر نفس هایت دستانت مال من باشد کافیست...

عطر نفس هایت..

همین که در میان عطر نفس هایت دستانت مال من باشد کافیست...

زندگی زیباتر از آن چیزی است که فکرش را میکنیم.


نباید اجازه دهیم زشتی ها، زیباییهای اطرافمان را تار کنند.


این دست ماست که چه چیزی ببینیم


و چه چیزهایی را از صفحه دیدگانمان پاک کنیم.


بیایید خوب ببینیم،


زیبا زندگی کنیم و دوست بداریم هرآنچه که دوست داشتنی است


... .

نظرات 5 + ارسال نظر
صباسادات 9 شهریور 1394 ساعت 06:36 http://zsaba1.blogfa.com

سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید
امام محمد باقر (ع)
سلام وصبح قشنگ تون بخیرو شادی ، ان شاءالله قلمتان روان و نویسا باشد ، آمین

دلسوختگان 8 شهریور 1394 ساعت 10:27

یادم باشد
حرفی نزنم که دلی بلرزد ...
خطی ننویسم که آزار دهد کسی را
یادم باشد که روز و روزگار خوش است
.... وتنها دل ما دل نیست ....
یادم باشد جواب کینه را با کمتر از مهر ؛ و جواب دو رنگی را با کمتر از صداقت ندهم ....
یادم باشد باید در برابر فریادها سکوت کنم و برای سیاهی ها نور بپاشم ....
یادم باشد از چشمه درسِِ خروش بگیرم و از آسمان درسِ پـاک زیستن ....
یادم باشد سنگ خیلی تنهاست ...
یادم باشد باید با سنگ هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند .....
یادم باشد .....

صباسادات 8 شهریور 1394 ساعت 06:56 http://zsaba1.blogfa.com

دلم

من دلم می‌خواهد
خانه‌ای داشته باشم پر دوست،
کنج هر دیوارش
دوست‌هایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو…؛
هر کسی می‌خواهد
وارد خانه پر عشق و صفایم گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند.
شرط وارد گشتن
شست و شوی دل‌هاست
شرط آن داشتن
یک دل بی رنگ و ریاست…
بر درش برگ گلی می‌کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می‌نویسم ای یار
خانه‌ی ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دیگر خانه دوست کجاست

سلام
صبحتون بخیر
صبحتون مبارک
صبحتون زیبا
صبحتون پرنشاط
صبحتون پر امید
صبحتون پر برکت
سلام دوست عزیز
صبحتون بخیرو شادی و معطر به عطر و بوی صلوات

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

بسیار زیبا گفتی، تشکر از متن زیبا و دل انگیزت ،

ممنون از حضور شما دووست عزیز ، استجابت دعا ، یا علی

در کتاب چار فصل زندگی

صفحه ها پشت سرِ هم می روند

هر یک از این صفحه ها ، یک لحظه اند

لحظه ها با شادی و غم می روند ...

گریه ، دل را آبیاری می کند

خنده ، یعنی این که دل ها زنده است ...

زندگی ، ترکیب شادی با غم است

دوست می دارم من این پیوند را

گر چه می گویند : شادی بهتر است

دوست دارم گریه با لبخند را .....

"قیصر امین پور"

حمیدعسکری 7 شهریور 1394 ساعت 13:13 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام وصبح زیبای اول هفته تون بخیر دوست گرامی.نوشته بسیار زیبایی درج کردید.
همونطور که تو پروفایلم نوشتم تقریبا تموم عکسها از دست خودمه.
ارتفاعات ییلاقی گیلان جای بکریست با مردمانی ساده
ممنونم از لطف نگاهتان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.